Chief Act­iva­tie Off­icers

Erwin Asselman

LR Erwin-03Oud prof voetballer Erwin Asselman (48) heeft een groot netwerk in de sport- en vastgoedwereld. Al meer dan 20 jaar werkt hij als uitgever en ontwikkelaar van mediaconcepten. Zo is hij alweer jaren directeur/eigenaar van Public Space Media in Den Helder. Onder deze vlag geeft hij VG Visie, City Visie en Retail Visie uit. Hij is bedenker van publieksglossy’s Helden en Jean-Marie. Daarnaast ontwikkelt hij in opdracht mediaconcepten voor onder andere Kroonenberg Groep, Vastned,  Schiphol Real Estate, Corio Nederland, NOC*NSF en voor verschillende gemeenten. Erwin is getrouwd en vader van 5 kinderen. In zijn vrije tijd voetbalt Erwin in het eerste elftal van MSV Zeemacht in Den Helder en loopt graag hard. www.publicspacemedia.nl

Markus Konings

IMG_7390Rasondernemer Markus Konings (43) heeft ruim 16 jaar ervaring in het ontwikkelen, ontwerpen en realiseren van succesvolle merk- en consumentenconcepten. Markus heeft vanaf 2001 tot 2007, na de acquisitie van een koffieketen van Sara Lee, als mede eigenaar leiding gegeven aan de formule Mockamore met vestigingen in Nederland, België en de Verenigde Arabische Emiraten. In 2008 is de foodserviceketen overgenomen door cateraar Vermaat Groep. Markus is oprichter en Managing Director van Sandenburg concept creation. Dit bureau werkt voor nationale en internationale ondernemingen zoals Heineken, Sara Lee, VVV Nederland, Wessanen, Sodexo, Tony’s Chocolonely, Landmarkt, The Founder Group in China en Havenbedrijf Rotterdam. Markus is founding partner en chief operating officer van het zorgplatform Umenz (www.umenz.nl). Met Retail Visie heeft Markus een naam ontwikkeld met fotoreportages over bijzondere steden en winkelcentra in de wereld. Markus is getrouwd en heeft twee dochters. In zijn vrije tijd roeit Markus en is hij fervent zeiler. www.sandenburg.com

Rupert Parker Brady

LR-Rupert-02-199x300Mediaondernemer Rupert Parker Brady (46) heeft 25 jaar ervaring in het ontwikkelen en realiseren van multimediale concepten waaronder radioprogramma’s, columns, magazines, websites, events, boeken en masterclasses. Rupert heeft als hoofdredacteur voor vele media gewerkt en is founding editor van MarketingTribune. Als initiatiefnemer van het mediafonds Retaildenkers heeft hij een naam opgebouwd met een serie boeken over bekende Nederlandse ondernemers. Als telg uit een bekende Britse ondernemersfamilie in de fashion retail, heeft Rupert zich in 17 jaar tijd ontwikkeld tot een retailexpert. Zo heeft hij het internationale event Elsevier Retail Summit 8 jaar geleid en is hij founding editor van RetailTribune. Sinds 2011 is Rupert hoofdredacteur van Retail Visie en City Masterclass. De laatste jaren was hij jurylid van de Thuiswinkel Awards, Versmarketeer van het Jaar, Beste Binnenstad van Nederland en voorzitter van de NIMA Marketing Awards 2013. Rupert is getrouwd en heeft twee kinderen. In zijn vrije tijd leest hij graag en is een fervent fietser en muziekliefhebber. www.retaildenkers.nl