Mensen maken de stad

covers

Steden moeten aantrekkelijker en relevanter worden gemaakt voor ondernemers, centrummanagers, ontwikkelaars, huurders, beleggers, consumenten, city marketeers, bestuurders, bewoners en stadmakers. Door middel van journalistieke achtergrondverhalen, interviews, columns, reportages, analyses en beelden biedt Retail Visie inspiratie, debat en verdieping. Het magazine krijgt sinds de lancering in juni 2011 veel waardering van lezers en adverteerders voor de manier waarop uitgever en redactie een dialoog tussen stakeholders faciliteren.

Retailperspectief

retailvisiecoverDe redactie van Retail Visie beschrijft vanuit het perspectief van de retailer (binnen)steden, (her)ontwikkelingsprojecten, concepten, visies en consumententrends. Retail Visie levert de bewijsvoering dat beter luisteren naar elkaar en klantgericht durven werken leiden tot intensieve samenwerkingsverbanden, zinvolle investeringen en succesvolle initiatieven. Dit biedt kansen voor vernieuwing, verbetering en vitalisering van buurten, winkelcentra, winkelstraten en binnensteden.

Een goede mix van beleving, hoogwaardige faciliteiten, betekenisvolle ontmoetingen en aantrekkelijke formats zorgt voor dynamiek, traffic, verbetering van de consumptieve bestedingen en meer plezier.

De lezersdoelgroep van Retail Visie bestaat uit vastgoedbeleggers, stadmakers, centrummanagers, retailers, city marketeers, gemeentebesturen, corporaties en (her)ontwikkelaars van projecten. Voor commerciële mogelijkheden, kijk hier op de website.

NOTA BENE: De zomer 2014 editie van Retail Visie magazine is geïntegreerd in VG Visie. Het blad wordt dinsdag 3 juni gelanceerd op het Retail Visie Plein.

Voor nabestellingen van eerdere edities van Retail Visie, kunt u het beste een email sturen naar info@publicspacemedia.nl onder vermelding van editienummer, bedrijfsnaam, uw eigen naam en contactgegevens.